Uitgesproken, toekomstgericht en verbindend
Albert Heijn als sociaal hart
Hans Geveling supermarkten is een Albert Heijn franchise-organisatie met een vijftiental Albert Heijn winkels in het gehele land. Onze uitgangspunten zijn, gezellig winkelen, goed werken, duurzame groei en we staan midden in de maatschappij. En daarom zijn wij ook zo trots en enthousiast, dat wij samen met alle nieuwe bewoners, collega winkeliers en natuurlijk onze medewerkers deel uit mogen maken van de ontwikkeling Hart van de Waalsprong. Wij zien het als onze uitdaging, om straks met onze Albert Heijn supermarkt als het sociale hart van het winkelcentrum en de gehele wijk te fungeren.
Een ander belangrijk onderdeel van onze visie is, om vooral onze medewerkers te selecteren uit de directe omgeving van de nieuw te bouwen winkel in het Hart van de Waalsprong. Dit geeft binding met de buurt, wederzijds begrip en direct contact met onze klanten.
Lokaal onderscheidend
De Albert Heijn formule waar wij mee samenwerken richt zich vooral op vers, gezondheid, vernieuwing en staat hiermee ook midden in de maatschappij. Wij voegen als zelfstandige supermarktonderneming hier ook nog een grote dosis lokaal ondernemerschap en betrokkenheid aan toe.
Door middel van een goede samenwerking met scholen, instanties en verenigingen uit de omgeving willen wij het winkelcentrum buiten mooie winkels en architectuur een gezellige sfeer mee geven, waar zowel consument als medewerker zich helemaal thuis zal gaan voelen.